dotdotdot abicim kurdum prgramı fakat hata veriyo sizce sorun nedir. hata uygulama düzgün olarak baslayamadı (0xc0000135)
moreno Orjinal Mesajı Yazan: dotdotdot abicim kurdum prgramı fakat hata veriyo sizce sorun nedir. hata uygulama düzgün olarak baslayamadı (0xc0000135) bendede böyle oluyordu bir program yükledim çalıstı linkini istersen veririim
halexx Cevap: creationa master 07 (cm07) ile ilgili sorunlara caevap (face .forma .resim vb ekleme ) resimli anlatım cm07 http://www.mysweetpatch.com/boutique/pafiledb.php?action=file&id=635 önemli= arkadaşlar unutmadan cm07 çalışması için Net Framework yüklü olması gerek yoksa burdan indirin new link Framework
halexx al baba bunda calısır yardım edebildiysem sevinirim fremevork indirme adresi ve face yüklemek anlatım http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=82243&pagenumber=1&perpage=10
halexx Orjinal Mesajı Yazan: jamaka halexx çok saoll 30 dk ardım sen omasan 1 saat dha arardım önemi yok kardeşim yardım edebildiysem sevinirim:)
Ridvan19 slm arkadaşlar ben sm 07 ile bir tane tezahurat ekliyorum oyuna giriyorum ve güzel çalışıyo,çıkıyoru bi daha tezahurat eklediğimde hata veriyor sizce sorun nedir?1,yüklemede sorun yok sadece 2, defa yükledğimde sorun var.
halexx Orjinal Mesajı Yazan: ostirik ya abi link nerede abi link i veriyorum ama fremevork olmadan çalısmaz. http://rapidshare.com/files/11072960/Setup_SoundMaster07_1_0.zip.html
fmd1453 ARKADAŞLAR BEN SOUND MASTER 07 YI YÜKLEDİM AMA DİYO AMA OLMUYO BANA BAŞKA LİNK VERE BİLİRMİSİNİZ
murat_00000 http://www.tamindir.com/program/7554/Total_Video_Converter_2.52.htm BUDA MEDİA PLAYER VE tüm uzantılı programları çalıştırır bununla media player dosya uzantısını wav dosya uzantısına çevirebilirsin
murat_00000 ya bende çözdüm de ama tezahurat ekleyince oyun bir daha açılmıyor yalvarırım size bi cvp yazın ya
murat_00000 ya abi ben bu işi çözdümde oyun sırasında sesler çok kısık geliyor bide sipikeri eklemek için hdr uzantısı gerekiyor acaba bu uzantıyı nasıl bulabiliriz yardım edebilirmisin
murat_00000 ya akrap sana birşey soracam cvp yazarsan çok sevinirim ben bununla taraftar sesi gol sonrası müzik menü müzik ekledim sipiker sesi çıkmıyor bide hdr dosya uzantısı ne demek mp3 ü hdr ye mi çevirecez ben anlamadım çevirme programı varsa buraya koyarmısın bi