Arkadaslar ben orjinal bir CD-KEY'e sahip olmadıgım halde, PES6 Keygeni kullanarak elde ettiğim CD-KEYlerle şifre edinmeye calıştım ve bunun neticesinde de haliyle bu amacıma ulasamadım. Ama şimdi de şöyle bi sorunum var.
Kendi bilgisayarımdan https://pes6web.winning-eleven.net/pes6ec/reguser/pc/pc_register.html?lang=ENGLISH adresine CD-KEY ve şifre yazıp SUBMIT dedikten sonra her zaman SAYFA GÖRÜNTÜLENEMİYOR diyor.
Acaba diyorum yoksa defalarca Yanlıs ya da kullanılmıs CD-KEY girdiğim için mi boyle oldu? veya bu sadece tesadüfi ve geçici bir problem mi?
En kısa zamanda yardımcı olursanız cok mutlu olacağım.
Saygılar...