Sevgili arkadaşlar sizlere burdan birini şikayet etmek istiyorum.
Ultraslan03 nickiyle bir arkadaşımız var oyunda. Afyondan Ali. Kendisi cheat yaparak Real Madrid'e bütün süper oyuncuları almış. Rating'i 740mı ne.
En çok bana dokunan lafı, sen niye böyle bir yolu seçiyorsun dediğimde, bana "ben Türk'üm, yaparım" demesiydi.
Yukarda Allah var çok içerledim. Maçımızda ilk yarı 2-0 bitti. Ama ben yazı yazmaktan ilk yarı oynamadım bile(sorguluyordum çünkü, bana bile bu kadro ile çıkmıştı) :D
İkinci yarı başlamadan tek dediğim seni ben böyle de yenerim dostum. Ve maç skoru 2-3. İnanın Allah da benim yanımdaydı. Ama bu sevgili arkadaşımız bi de yenilince küfürlerle kapadı ve kaçtı. Bu arkadaşımız teşhir etmekten gurur duyarım. İnanmayan onunla bir maç yapar ve takımının kadrosunu inceler :D
Benim nickim Tr_Alfie, ben burdayım.
Yürekli olun, sadece futbol oynayın.