Orjinal Mesajı Yazan: Mcmezi
artık yapacak hiç bişeyin yok hatırlamadan başka sen en iyisi pes 2008 i bekle:)
Konami Europe, Konami Japan, Konami Amerika ve Aral Ithalatı eposta'larımla taciz ettikten sonra ve PES6 DVDmi ve satın aldığım faturanın scan'ini yollayınca unuttuğum şifremi bana yolladılar. Azmin sonu zaferdir.