YA ARADAŞIM TAMAM İYİ GÜZEL BİR PROGRAM AMA ÇOK KÖT BİR ANLATIM KUSURA BAKMA AMA BEN Bİ TÜRLÜ KURAMADIM BİRAZ AÇIK ANLATSAYDIN YANİ
BU BAŞTA PES6.(ISO) DEMİŞİN BUNA NASIL NERDEN GİRECEĞİZ BENİM PC DE BEN ÖYL EBİŞEY BULAMADIM LÜTFEN HİÇ OLMAZSA GİRİŞ KISMINI DAHA DA AÇ KOLAY GELSİN .....