bence bu konular ile ilgili çok soru sorulmasının sebebi şu: kimse çok fazla ilgilenmiyo veya bir şeyi yaparken uygularken olsun da nasıl olursa olsun düşüncesiyle hareket ediliyo olabilir ,öğrenmeye uğrasılmıyo bence.öğrenmek isteyen kşi Sabah akşam bu işler ile ilgilense bize bile araı olabilir:D:D ( sercan abi hayatımda bana en büyük yardımı sen yaptın:D:D ) merak etmeyin yarararımı göreceksiniz:D:D herlade bir yama ile 3 aydır ugrasan bir tek beinmdir:S:S:D