Orjinal Mesajı Yazan: fenerli_serkan
saolun yorumlar için:)roobydal.türk facelerine devam edicem ve ediyorumda:DBeRQaY faceler bu sitenin tsl sinde kullanılmicak benim çalıştıgım sitenin tsl sinde olcak.
Sabri Sarıoğlu

Sabri güzel olmus,
bir sorum olacak GS Formasini nereden bulabilirim, link varsa vere bilirmisin (baska sitedeyse ve reklam olacak diye veremezsen Özel'den bir zahmet mesaj yazarsan sevinirim)