konuda ismini eray görünce eray zannetim pardon. Yani şunu söylim bende yapıyorum malum face işini. Çok nadirde olsa türkiyede ki iyi facemkerlar, sende o nadirler arasındasın bence. Mesala ben yabancı sitelere bakıyorum adamlar çok manyak face ler yapıyorlar ama türkiyede öyle değil açıkçası çok kötü yani aslında. bide anlamdığım birşeyde varki türkiyedekilerde hep yabancı futbolcu facelerini yapıyorlar. Yani niye o kadar zahmete giriyolar zaten yabancı sitelerde manyak derecede kalitelisi var o emeği türk takımlarına harcasalar boşa emek harcamamış olurlar bu benim fikrim tabiki. Sen çok iyi gidiyon ve bence türk futbolculara devam serkan...