Aga sen ne yapmışsın yaaa delgado fotokopi gibi olmuş....!!! Bir beşiktaşlı olarak seni tebrik ediyorum bravo bravo...
Bu mesajı yazdıktan sonra okudum bi sitede yayınlancak patch için yapıyomuşsun bana özelden biraz bilgi yollarmısın ne zaman yayınlancak özellikleri ne olcak ben evo patch, süper pacth, falan indirmedim çünkü bjk yok diye kıl oldum.... we turka 2006 gibi adam akıllı bi türkiye ligi paketi yapılmadı....