Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ
tamam bırak Kokane abisi yüklenme çocuğa :) iki pozisyonda tıpkısının aynısı :)
bu arada tanıdık göz dokturu var isteyen varsa özel mesaj atsın telefon numarasını veriyim..
Senin önereceğin kıytırık göz doktoruna ihtiyacım yok çok şükür.Gidip araştırma hastanesinin göz baş profuna baktırıyorum kendimi.Gözlerim daha doğrusu gözlüklerim ileri derecede net görüşümü sağlamaktadırlar..
Ergün'ün hakeme kaç kere itiraz ettiğini gördünüz bu güne kadar...Lakabı üstünde Buz Adam bir insan kendisi...
İkisi de penaltı ya da değil.Hakemin görüş açılarına bakarak karar vermemiz lazım.90 kere izleyip karar vermiyor hakem neticede..
Ergün'ün ve Bursa'ya verilmeyen pozisyonda iyi takip edemediğinden dolayı süzememiş penaltı kararlarını vermemiştir.Hoş Bursa'ya penaltı verse atacağı ne malum;hadi attı diyelim penaltıdan sonra Galatasaray'ın daha fazla gol bulmayıcağı ne malum?