kendi yorumum değil 90 dk izleseydin duyardın bence de doru sölüyo
aa tabi birde hıncal uluç ,ahmet çakar feneri savunur yeri gelince aferim dersiniz alkış bi söz söyler szin alehinize hıncal uluçmu diyip gülersiniz başka bişey demiyorum doru siz yeri geldiği zaman gürcan bilgiç ede karşı çıkıyosunuz aziz yıldırımın yaklaşık 1 sene önce bir kavgası vardı gürcan bilgiçin bir haberinden dolayı ama eminimki çoğunuz santrayı - 90 dk futbolmania gibi prog. izliyosunuz ama işine gelmeyenin gelmez