GS galibiyeti hakketmedi ama Bursa bu cezayi hakketti. Ya bu kadar mi beceriksiz olunur? BJK maci 1 bu 2. Olamaz ya. Tabi hakem %100 penaltiyi verseydi...gerci onuda kacirirdi bu aptallar.
Ama Sabri'nin 90+3'te o gücü bulup sprint atmasi gercekten alkislanacak bi olay. Ne kadar sevmesemde. Adam amma artist. Her pozisyonda dayilik cekyodu.
Gerets'de cok sansli. Ayhan gibi adami cikarip Inamoto gibi "süperstar" i sahada birakirsan olacagi bu.
Engin'inde De Souza yi neden cikardigini anlamis degilim.