Valla bursa eziyo ne diyim.Bir çok gol pozisyonuna girdi.Özellikle Burak,Sinan ve De Souza ile.Birde cumhur'un şutu var.Galatasaray'ın ise bi tek ceza sahası dışından sabri'nin şutu var.Bide hasan'ın oda zaten üstüne gitti :p.
Bursa yakaladıklarını atarsa farka bile götürür maçı.Ama gs bu belli olmaz.