..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: BewarE 3 işi birden yapamassın ki FM Fifa Pes,birinden birinde uzmanlaşıcaksın kesin. 3 ünü birden yapmıycam zaten;) sadece kendimi deniyorum hangisini daha iyi yapabiliyorum diye
Curcuna Aaaa _Sniper_ yama yapımcıcı olmuş:eek: Yakışır Abimize:) Ömer facelerin çok güzel oluyo sen Pes için face yap:)