..Nicklas.. pes6 daki ilk faceim junichi inamoto pek güzel olduğu söylenemez ama yinede koydum iyi kötü yorumlarınızı bekliyorum
uA_OgEdAy -sana da yorum yaptığımız her mesajda yasak çıkıyor- :D gözler ve ağız tuhaf olmuş onun dışında güzel duruyor
Curcuna Hala Fifa-Pes Tartışması Yapılıyo Ya Yeter Artık:mad: OmErCaGaTaY Face Güzel Olmuş Ama Dudaklar Çok Büyük Olmuş Düzeltirsen Süper Olcak
phatuphatu Ömer 3 Kulvarda Birden Yarışıo Arkadaşlar ( Fifa 07 , FM 07 , PES 6 ) :D Tebrikler Ömer ;)
..Nicklas.. sağol AtillA bu arada bu faceleri hazırlamamda bana yardımcı olan Ume ye ve Doan a teşekkür ederim
Curcuna OmErCaGaTaY bu faceleri hangi programla yapıyosunuz link koyarmısın? Bende bişeyler deniyim:)
..Nicklas.. inzaghi face AtillA face yapmak içn Ume nin yapmış olduğu bir Face Yapma Tutorial var Burdan bakabilirsin