uA_OgEdAy Orjinal Mesajı Yazan: AtillA Çok Güzel Olmuşlar;) İnsan Bi Kerede Kötü Yapar Be:D Katılıyorum,Çağatay artık yapım sürelerini de kısalttın hadi hayırlısı
Batugol73 Ömer yeter olum ya.Yapma artık face falan.PC'de ki dosyaların %80'i senin facelerden oluşuyo.Hadi yapıyosan dandik yap ki yüklemiyim.:D Eline sağlık :D
Batugol73 Ömer fazla olmadı facelere başlayalı ama elin yatkın bu tip işlere.Valla hepsi süper Gilardino ayrı bi güzel :)