bak bende formalarimi ts clubun resmi sitelerinden bakarak yaptim bu 1
ben templatemi ercan dan cizmedim bu iki 2
ben 10´cu sayfada acikca belirttim templatenin ardanin oldugunu bu 3
hem sende benim gibi formaanin arka kismini görmüyorsun, ben bunuda belirttim ( arka kismini görmedigim icin o arka kismini bos biraktim diye) bu 4
shortun ucalrinin enresi mavi anlamis degilim :D senin ekledigin resimdede mavi bir yeri yok o sag taraftaki cizimden baska buda 5 olsun
beyaz formanin neresi yanlis bunu senden bilmek isterim buda 6
ha birde konunda yeni cikan formalari yapiyorum demissin ama benim konumdaki mesajindada beyaz formaya baktim demissin:D ilginc buda 7 olsun bari.
smdi YKG dostum konuma baktimmi yorum yapmis oda hic dogru olmayan bi yorum. ben formanin arka kismini görmedigim icin orasini bos biraktigimi belirtmistim ama bu halen shortun ucu mavi arka kismi yanlis gibi ifadeler kullanmis ve yaptigi yorum yanlis ama benim formam dogru. bende size resimleri ekleyeyim bekleyin, nereden bakarak cizdigimi göstereyim.
https://www.trabzonspor.com.tr/img/products/0708_puma_forma_mavi_b.jpg ( bu formayi Vllaznia ya karsida giydiler, ondan arka kisminin öyle oldugunu biliyorum)
https://www.trabzonspor.com.tr/img/products/0708_puma_forma_beyaz_b.jpg
https://www.trabzonspor.com.tr/img/products/0708_puma_forma_parcali_b.jpg
https://www.trabzonspor.com.tr/img/products/0708_puma_sort_bordo_b.jpg
https://www.trabzonspor.com.tr/img/products/0708_puma_sort_mavi_b.jpg
https://www.trabzonspor.com.tr/img/products/0708_puma_sort_beyaz_b.jpg
----------------------------------------------------------------------
evet arkadaslar, kim dünki mücadeleyi izlediyse benim hakli oldugumu ve XXXcrazyXXX´nin yorumunun cok alakasiz oldugunu görürsünüz. buyrun sizlere bir resim ekleyeyim.
http://trabzonspor.org.tr/images/haberpic/140707mac18.jpg
artik cevabin ne olacak merak ediyorum mustafa ????