Mad_Dragon formalar çok güzel olmuş,eline sağlık ;) yeteneğini her geçen gün bir kez daha kanıtlıyorsun :rolleyes: ;)
mehmedinho50 Evet dostum polemigi sona erdirelim, cok lüzümsuzca foruma zarar veriyoruz. ama bir düzeltme yapmam lazim, ben GS li degil, TRABZONSPOR´luyum avatarimdanda annamissindir :D ;)
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: Michael Owen Mehmet Çok Güzeller Fakat Siyah Formanın Siyahı Tam Olmamış ;) hayır böyle tam olmuş.renk daha koyu olursa formadaki kırışıklıklar gözükmez ;)
UtkUguR İlk Formayı Düzeltmişsin Gzl Olmş Ama Sanki İlk Forma Biraz Aceleye Gelmiş :) Dierleri Zaten Manyak :D
mstftkn yaw gardaş mükemmel forma yapmışın galassaraya da bu parçalı formanın avesı acık güçük olmuş ou biraz daha büyültüp yayınlayabilmen mumkunmu bide bu formaları oyuna nası yülkiyecez allah rızası içun bide bunu ayrıntılı bi şekilde anlatırsan çok iyi olur yaw lütfen
03Gs1905 Renk konusunda kat etmen gereken çok yol var.Ayrıca Hsvlerin yakalarında yazı bulunduğu için bu templateye olmaz Pes6 templatesine yaparsan daha iyi olur
mehmedinho50 ben formayi sadece önden görebilen bir resim buldum, o nednle nerelerinde yazi oldugunu bilmiyorum, hem temapltem zaaten pes6 templatesi :)
yilmassh ARKADAS BIDE SU BARCA YA PAKET HALINDE YAPSAN SUPER OLUR YAA LUTFEN CALISMALAR IN DEVAMINI DILIOZ SIMDIDEN SAOL
mehmedinho50 TRABZONSPOR 2007/2008 template by tearaway Mavi: Parcali: Beyaz: Bir Yorum cok bisi deil arkadaslar, emege saygi gösterelim ;)
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 Bir Yorum cok bisi deil arkadaslar, emege saygi gösterelim ;) millet mesaj sayısını artırmak için saçma saçma mesajlar yazıyor,böyle güzel çalışmalara bir yorumu çok görüyor :rolleyes: eline sağlık,çok güzeller... ama bir de bordosunu yaparsan daha güzel olur ;)
mehmedinho50 valla cok güzel demissin dostum, sagol ;) bu formalar orjinal, bordo forma yapmamislar bu sene :( ben cok isterdim bi bordo birde Cubuklu formamiz olsun diye ama nerdeee, TS bu yönetim ile basaramiyor iste :(
_M e E r t y z_ Gerçekten çokk iyi çalısmalar eline sağlık bu arada Mad_Dragon'a katılıyorum Bazıları sırf mesaj sayıları artsın dye etrafı abuk sabuk mesajlarla dolduruyo Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon Millet mesaj sayısını artırmak için saçma saçma mesajlar yazıyor,böyle güzel çalışmalara bir yorumu çok görüyor