valla durum söyle, ben templatelerimi nero diye bir arkadas var onunkilerine bakarak yapiyorum, basta aramizda bir kirginlik vardi ama hallettik. o bana templatesini gönderiyor ama ben kendim birdaha ciziyorum. birkac seyde degistriiyorum yani hatali olan yerleri mesela.
templateyi begendiysen gercekten beni cok sevindirdin, temp yapmayi bana sen ögrettin arda yüzünü kara cikarmiyorum insallah ;)