mehmedinho50 Buyrun SCN de uzun bir aradan sonra yien forma yayinliyorum ;) Hamburger SV (2007/2008) :
crdsa hamburg forması güzel olmuş. bi isteğim var. ben de forma yapmak istiyorum. siz nasıl yapıyorsunuz bu formaları? biri bana anlatsın. lütfen.
_XXXcrAzyXXX_ **logolar harika çizimlerde oyle diğer formaların olsun bunda da olsun ama trasnparan şart;) **
mehmedinho50 yorumun icin sagolda XXXcrazyXXX kardes ben su kismini anlamadim " diğer formaların olsun bunda da olsun" :D
_XXXcrAzyXXX_ Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 yorumun icin sagolda XXXcrazyXXX kardes ben su kismini anlamadim " diğer formaların olsun bunda da olsun" :D yani demek istediğim diğer formalarında da transparan kullanmamışsın ama çizimler ve logolar başarılı ama transparansız olmaz demem istedim:)
mehmedinho50 ha ok ;) update de transpatran yaparim, nasil yapildigini biliyorumda nedense hic aklimada gelmdi yapayim diye ;)
turgay_0861 arkadaşım bu trabzonspor formalarını nasıl indrip oyuna atcaz ben bu konuda yeniyim şimdiden teşekkürler
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 artik template de yapiyorum ;) 1.FC Köln 2007/2008 ve birde, Liverpool 2007/2008 ooooo süper