SASA 22 ILIC emege saglik bence güzel olmuslar ama ayhan tam beznememis ama yinede bok gibi denmez cünkü emek vermis bi ise ilic in UPDATEINI BEKLYIROUM kardes...!!!!!!!!!!!!!
Sezo1905 teşekkürler arkadaşlar ayhanı herkesin beğenmediğini anladım:D yeni face yapıcam ona ayrıca iliçe hergün değişik face yapıyom en güzelini buraya koyucam.
kaptani deryal sezo kusura bakma ama bunu demek istemezdim iliç e benzer bitarafını görmedim :) UltrAslan
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: kaptani deryal sezo kusura bakma ama bunu demek istemezdim iliç e benzer bitarafını görmedim :) UltrAslan yok canım niye kusura bakıyım benzemeyebilir tabii:)
Sezo1905 evet haklısın.gelişmeye başladım yavaş yavaş. bir zamanlar galatasarayın transfer gündeminde olan yıldız futbolcu; Gallardo face: gözlerini kendi gözü yaptım,beğenilmezse update çekerim.
kaptani deryal ii olmuş ama iliç in suratı ince uzun değil sanırım.resimde uzun ince gözüküyo oyundada acaba böylemi gösteriyo???iliçin surat yapısı biraz daha yuvarlak gibi.Sözlerimi yanlış anlama emeğin yinnede çok güzel olmuş.biraz daha düzeltirsen tam güzel olacak:) UltrAslan
Sezo1905 saol abi.oyunda yuvarlak gözüküyo ben buraya koyarken 3 görüntüyü de yan yana koyablmek için inceltiyorum hepsini.o yüzden öyle. ;)
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: Karacho arkadaşlar bu faceler nasıl yükleniyor söyleyebilirmisiniz? Beğendiysen dosyalarını sana atabilirim.