Sezo1905 Uzun uğraşlar sonucu yaptığım yüz çalışmalarını sırasıyla sizlere sunmaktan keyif duyarım.eleştirilerinize her zaman açığım. 23ARALIK updateLER 4. sayfada.
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: GencFB33 eline, emeğine sağlık ama ben benzetemedim. olmamış. peki,sağol yorum için.
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: kazaam ellerine saglık,biraz daha calıssan tam süper olacak:) sağol elimden geleni yapmaya çalışıyorum ;)
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: cimbom0101 Arda super olmus Hasan kabze agzini duzelttin o da guzel olur devamini bekliyoz ;) teşekkürler ;) hasan kabzeye yeni yapmayı düşünüyorum o zaman ağzı düzelir:)
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: big_boy bok gibi olmuş aynı hiç yapmasan daha iyiydi beee :D:DD ilginç bi yorum :) korkmaya başladım :D
komando66 abi ayhani cok kötü olmus. adam daha 27 yasinda falan sen adamin 50 yasindaki halini yapmissin. diger faceler idare eder, ama coguna update gerek.
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: komando66 abi ayhani cok kötü olmus. adam daha 27 yasinda falan sen adamin 50 yasindaki halini yapmissin. diger faceler idare eder, ama coguna update gerek. haklısın.zaten hepsini elden tekrar geçirecem.ama ayhan gerçekten fotografta çok buruşturmuş suratını o yüzden böyle oldu.
Molla ya kardeşim iii hoş eline sağlık.....ama bu kadar amatörsün we böle bi forumda yayınlıosun....ya olmuo ama sezo lütfen çalış çalış daha iii olucak en iiisii arda dierleri 5 para etmez....hasan kabze desen uzaylıya benzemiş:D:D
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: molla ya kardeşim iii hoş eline sağlık.....ama bu kadar amatörsün we böle bi forumda yayınlıosun....ya olmuo ama sezo lütfen çalış çalış daha iii olucak en iiisii arda dierleri 5 para etmez....hasan kabze desen uzaylıya benzemiş:D:D kendimi geliştiriyorum canım fena mı?
erbarut_1905 :D :D abi o ayhan ne öyle yaa 1.5 sa geçti hala gülüyorum:D :D :D :D .ama uğraşsan güzel olacak yani emek vermişsin kırmak istemem seni:p kıvıramıyorum:o :D
kaptani deryal yaptığın faceler güzel.sana bi öneri: yaptığın gs faceleri patch haline getirirsen tam güzel olacak (gs face patch)mesela :) UltrAslan