TurkTech Dostum emek vermissin ellerine saglik yalniz bence olmamis.Ilk sayfadakileri gorunce resmen korktum !!! Gerci kimse anadan dogma face'ci degil.Yapa yapa gelistirirsin kendini umarim...
karams_s_o ellerıne yuregıne saglık kardesım 4 safydakıler guzel olmus devamını beklıyoruz ha bu arada pm atmıstım bı bakarsan :D:D
Sezo1905 saolun arkadaşlar yorumlar için.bana göre de 4.sayfadakiler+arda turan faceleri daha güzel.yavaş yavaş gelişiyorum işte:)