Önemli Pozisyonlara gelirsek Nobrenin 2 ıskası vardı ve Rico'nun atamadı gerçekten çok öenmli bi pozisyon vardı Bjk adına.. FB adına Söylencek şeyler hemen hemen aynı Alex'in bi pozsiyonu karşı karşıya Tuncay ara pas vermişti sonra Tuncayın gene pasında\ortasında Uçarak vuramadıgı bi pozsiyon var Alex'in. Ve en önemlisi olan Deivid'in sayılmayan bariz bi golü ( Çelişkideysen vermicen arkadaş durdugu yere bakarsak hakemin bilemez tabi )
Seyirci güzeldi felan demeyin allah aşkına bu bi derbi maçı bu maç çok önemliydi bizim için her ne kadar liderliğimizi hala sürderecek olsakta çünkü 8 senedir yenemiyoruz bu mabette yok böyle bişey.. Taraftardaki o GS maçlarındaki ruh yok 50.000 kişi 2.000 kişiyi susturmaya çalışıodu maçın başında ve Kezman girdikten sonra baya bi sesimiz çıktı daha sonraları Istıkladık.. Ve evimizde Futbolcumuza Küfür ettirdik Takımımıza Küfür ettirdik.. Bağıra Bağıra Net bi şekilde geliodu Çarşı grubunun sesi.. Haa bana göre hala takımı için bişi yapan taraftar değil bu çarşı.. Ama 50000 kişiyi iyi susturdular kutlarım.