Batugol sen ofsayt kurallarini iyi ögren, sonrada pozisyonu iyi segret öyle konus.
Golümüz verilmedi. Nobre hakemi oksuyo yaliyo, I.Akin cocugunu azarlar gibi hakeme bagiriyor, Koray hep cift taban, Serdar her pozisyonu faul, Alex ileri cikiyor Gökhan Alexe celme takiyor (yan hakemin kesin görmesi lazimdi)... Yani bi yeni Samsun faciasi olabilirdi hakem adam olaydi. Ha, bu ara Alex'in el uzattigi ama degmedigi top yüzünden haftaya cezali durma düstü. Tebrikler Vedat kardes. Emirleri yerine iyi getirdin.
Ricardinho macin sonlarina dogru gol kacirdi diye cogu kisi FB maglubiyetten kurtuldu diyor. Peki ilk yaridaki Önderin, Alex'in pozisyonlari? Deivid'in verilmeyen golü? Tuncay'in ikinci yaridaki sutu? BJK 1 net pozisyonu, 2 tanede iskasi var. Baska? Bjk zaten en iyi ihtimal bertaberlige gelmis.
Tabi süpermen Zico'yuda tebrik etmek lazim. Deniz'i görmüyormu ya? Kac top kacirdi. Allah'tan BJK beceriksiz. Ama UEFA macinda affetmezler. Adam top kacirip duruyor. Aurelio'yu böyle küstürür. Kezman gibi adamin var, Deivid diye bir mahalle futbolcusunu oynatiyorsun. Kac kere ofsaytta durdu.Bide Zico utanmadan üzülmedim diyor. Sen git ozaman brezilyada sampiyonluga oynamayan takimi calistir. Bu adamin nereye geldiginin farkinda degil galiba...