BJK taraftarı Kadıköy'e gidiyor!
Beşiktaş Çarşı'da toplanan yaklaşık 300 kişilik grubun deniz yoluyla karşıya geçmesine polisler tarafından izin verilmiyordu. Hafta içinde valiliğin açıkladığı güvenlik önlemleri gereği deniz yoluyla Kadıköy'e geçmesi yasaklananan siyah-beyazlı taraftarlara karayolunu kullanmaları önerildi.
BEŞİKTAŞLILAR POLİSLE TARTIŞTI
Beşiktaşlı taraftarlar çoğalarak vapura binmek için yeniden iskeleye geçti. Yaklaşık 300 kişilik grup, deniz otobüsüyle karşıya geçmek için bu kez sayıca fazlalaşarak polis ile tartışmaya başladı.
BEŞİKTAŞLILAR SONUNDA VAPURA BİNDİ
Beşiktaş taraftarları polis kordonunu aştı ve vapura binmeyi başardı. Çok sayıda siyah-beyazlı taraftar iskelenin direklerini, camlarını kırdılar. Vapura da tahrip eden taraftarlar sloganlarla Kadıköy'e doğru ilerliyor.
Polisin tüm engellemelerine rağmen Beşiktaşlı taraftarları durduramadı.
POLİS 4 TARAFTARI GÖZ ALTINA ALDI
Kadıköy İskelesi'ne vapur ile gelen Beşiktaşlı ilk taraftar grubu polis tarafından tek tek aranıyor. Polis 4 taraftarı göz altına aldı. Toplanmaya çalışan taraftarlar tek tek uzaklaştırılıyor.
Taraftarların büyük bölümü vapurla yeniden karşı yakaya gönderildi. Kadıköy'den Beşiktaş'a gönderilen taraftarlar burada vapurdan indirilip bir otobüse bindirildi ve polis tarafından Yıldız Karakolu'na götürüldü.