Orjinal Mesajı Yazan: Arda666
ben yükledim herşey normal gözüküyo ama ses olayında promlem var maç esnasında ses normal ama gol atınca (iç-dış saha farketmiyor)sanki gol yenmiş gibi seyircilerden tık yok(ıslık öttrüolar pff) .yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
ya evet sesle ilgili birsey benimde dikkatimi cekti, spikerde baya arka plana gecmis dogru duzgun duyulmuyr bile hele gol atinca, ayarlarda yuksek oldugu halde , ilginc??