Arkadas, verdigin KITSERVER için çok tesekurler sana. fakat, maç oncesinde formalari ve toplari kolay kolay degistirebiliyorum ancak statlar senin resimde gosterdigin gibi benim menumde bir sey yok. Mesela fenerbahceyi aldim ve bana stad seçme burakmadilar, maç yaparken fenerin stadindayim o tamam. Ve giris videosunda fenerin stadinin çimleri gorukmuyor. KITSERVERI kurumak için sadece SETUP e bastim o kadar. Yoksa stadlar için baska bir sey mi yapmam gerekiyor ?? Lutfen cevaplayin