iyi gunler
patch i yükledim daha 1 maç yaptım fakat gözüme birşey çarptı
kamera wide olmasına rağmen broadcast gibi dönüyor onu nasıl engelleyebilirim patch ve option file ı yüklemeden önce böyle bir sorun yoktu
bir yardımcı olabilirseniz sevineceğim
alphaville ellerine sağlık çok şık bir patch olmuş
son 1 şey soracağım
bu maça başlamadan önce top seçmek için 1 veya 3 e basın diyor yanlış anlamadıysam ama o tuşlara basınca takımların forması değişiyor
o ekranda topu nasıl değiştiriyoruz bilken varsa 1 cevap lütfn
iyi oyunlar herkese