Arkadaşlar teşşekürleriniz için ben de çok çok teşekkür ederim. Ancak şunu söyelemden geçemicem bazı arladaşların istekleri var; tek part haline getir, sadece stadyumları koy, sadece formları koy vs. vs niçin olmadığını önceki sayfalarda yazdım.Arkadaşlar forumu iyice incelersek ne demek istediğimi çok daha iyi anlayacaksınızdır. Teşekkürler...