Arkadaşlar az önce yazdığım mesajı oyuna girmeden önce yazmıştım oyuna girdim baktım ki install yapmama gerek kalmamış. Yama için Alphaville arkadaşa teşekkürü bir borç bilirim. Emeğine sağlık gerçekten çok güzel olmuş.
İnstall yapamadım diyen arkadaşlar bütün partları indirip bi klasör içine çıkarttıktan sonra klasörü pes6 nın kurulu olduğu yere atın ve oyuna girin. Belki sizinde install yapmanıza gerek kalmaz. Saygılar...