FoRzA_fv Peki GS other Ada lisansliydi. C'ye alinca yine formasi lisansli olacakmi?. Kusura bakmayin su an indiremiyorum option fili. O yuzden soruyorum, eger yardimci olursaniz sevinirim
Mad_Dragon HAYIR.EN AZ 3 DEFA SÖYLEDİK TÜM TAKIMLARI EDİTTEN YAPTIK.EDİTTEN NASIL BÖYLE AKTARABİLİRİM...
mehmedinho50 arkadaslar ben indirdim ve gercekten cok süper bi yama olmus ama su logolari hic mi hic begenmedim, kusura bakmayin. logolardan ötürü herbisey mükemmel ellerinize saglik. ha bide ben bu pesfan editörden nasil bi logo eklicem. yapiy **Ben bu option file icin birde kitserverini hazirladim, böyle dahada bi süper oldu ;)**
taptuk vestelde caner ve metin akan yok onun dışında kadrolar güzel yamada hoş, yalnız keşke logolar biraz daha kaliteli olsaydı
Mad_Dragon arkadaşlar logoları pes fan editörle aktardım.oda her şeyi kabul etmiyo.o yüzden logolar biraz kötü oldu. pes fan editörden logo eklemek için ekleyeceğiniz logonun boyutunun 64*64 olması lazım başkasını kabul etmiyo.formaları beğendinizmi?hepsini teker teker editten yaptım hatalar olmuş olabilir çünkü editten anca bu kadar yapılabiliyo...:)
taptuk Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON arkadaşlar logoları pes fan editörle aktardım.oda her şeyi kabul etmiyo.o yüzden logolar biraz kötü oldu. pes fan editörden logo eklemek için ekleyeceğiniz logonun boyutunun 64*64 olması lazım başkasını kabul etmiyo.formaları beğendinizmi?hepsini teker teker editten yaptım hatalar olmuş olabilir çünkü editten anca bu kadar yapılabiliyo...:) Formalar güzel baya iyiniyetli bi çalışma olmuş ;) Ama bir an önce kitserver için formalar yapılır umarım. O zamana kadar formasız kalmamayı borçluyuz sana.
ulucturkay arkadaşlar ben bunu yükledim hızlı koşma tuşu olarak "E" yi kullanıyordum,koşuyoluna pas tuşu olarak da "W" yi.Bunu yükleyince hızlı koşma tuşu "W",önüne pas tuşu da "E" oldu.Nasıl değiştircem biraz yardımcı olabilirmisiniz?
Bulancakli2891 hrkse slmlar arkadaslar guzel bi yamaya benziyo yorum yapmdan önce emege saygi duyalim. guzel bi seye benziyo.simdiden tsk.
istanbulin Yama hoş,ellerinize sağlık. Ancak Lig oynamak istediğimde TSL görünmüyor ligler arasında. BUnun bi çözümü var mı?