ARKADAŞLAR FORMALARIN TAMAMINI EDİTTEN YAPTIM.GERÇEĞİNE %80-85 ORANINDA BENZEMEKTEDİR.TAKIM LOGOLARI ORJİNALDİR.
KİT SERVER LA RAHATLIKLA FORMA EKLEYEBİLİRSİNİZ.3 BÜYKLER OTHER LEAGUE C DE.AMA İLERLEYEN GÜNLERDE OTHER LEAGUE A DAKİ 3 BÜYÜKLER YERİNE CLASSIC 3 BÜYKLERİ DE YAPICAM.EĞER OYUNDA Bİ EKSİKLİK VARSA SÖYLEYİN.GÖZÜMÜZDEN KAÇMIŞ OLABİLİR.DÜZELTMEK İÇİN OTSEMOBOR DA BENDE ELİMİZDEN GELENİ YAPARIZ.SS ATMAYI BİLEN VARSA SÖYLESİN HEMEN ATALIM.
İYİ OYUNLAR...:)