Orjinal Mesajı Yazan: Fuessenli_NOUMA
Kardes cok güzel yapmissin. BJK formasi 100 de 85-90 denilebilir. Benim hosuma gitti, lakin sadece BJK ile oynadim. Bu yamayi yapmadan yarim saat önce tezahürat yamasi indirip kurmustum. Bildiginiz gibi lisanssiz BJK = Fc Bosphorus. Senin yamada c ligine kurulunca, tezahüratda gitti. Ben yeniden eklemek istiyorum, ama BJK nin hangi klasör/sayi oldugunu bilmiyorum. Anlatabilirmisin?
ARKADAŞIM SENİN DEDİĞİNİ YAPABİLMEK İÇİN BJK TEZAHURATLARINI OTHER LEAGUE C DEKİ BJK NİN ÜSTÜNE EKLEMEK LAZIM.
OTHER LEAGUE C DEKİ BJK NİN KODUNU BİLMİYORUM.EĞER BİLEN VARSA SÖYLESİN.ORAYA TEZAHURATLARI TEK TEK İMPORT EDEBİLİRSİN.
ŞİMDİ YAPTIĞI YAMADAKİ TAKIMLARIN KODLARINI DA BİLMİYO DERLER AMA BEN ALDIRMIYORUM.BURDA Bİ YAMA YAPTIK BUNUN SONUCUNDA BU YAMAYLA İLGİLİ SORUNLARI OLAN ARKADAŞLARADA ELİMİZDEN GELDİĞİ KADAR YARDIM ETMEK GÖREVİMİZ.