aanll bende en çok **nikolas zigiç** kötü gözüküyor ama boyuna bakınca anlarsınız 2m06cm kötü gözüküyor ama süper
LuNaT1C Bu konuyu biraz daraltıcam bi maçta hangi oyuncuyla en fazla kaç gol attınız dersiniz daha demin yaşadım.:) 4 hafta kala bitime şampişyonluğu garantiledim.31.haftada ankara deplasmanındaydım ve işte sonuç 6-0 yendim ve de gökhan ünal 5 gol attı işte ss:)
Curcuna Gökhan Ünal Coşmuş :cool: Benimde Club Brugge Kariyerimde Cesar Lindado İsminde Bi Arkadaş 5 Tane Atmıştı.
halfaga ben manisaspordayken cangele 34 macta 32 gol 9 asist yaptı ligde bunlar cangeleyi alın hayatınıza tat katın :D gercekten harika bi adam almanızı siddetle oneririm
numanax beyler biraz fazla atmiyonuz mu Manager ekle karsi takimi al ondan sonra atarsin 140lari 96 lari kkucuk atta civcivler yesin ben enfazla zigici fenere aldim 3. seonumdu ayni sezon Zigic 32 gokhan unal 27 atti onlardan baksa 7 oyuncu gol atmisti
alibilek Orjinal Mesajı Yazan: ibo1903 zlatan ibrahimovic 74gol besiktasta bu kadarda hile yapılmazki ibrahimovic nasıl beşiktaşa geldi hadi kendi istedi onun değerini verecek para varmı Allahını seversen beşiktaşta yuhh yani millete bakıyom bol keseden atıyo 140 gol atmış bi sezonda siz heralde add manager yapıyorsuzu ben kaç senedir oynuyorum 1 sezonda 40dan fazla ligde gol atan adam görmedim yalan söyleyince elinize ne geçiyor acaba dürüst olun biraz
hasimato88 arkadaşlar bu kadar gol attığınızda PELE sizi çağırmadımı brazilya milli takımına:D ben fm 07 de 2009-2010 yılında goran pandevle 39 gol attım lazio dan transver super edam hemde çok genç