jsn ya sız hangı taktıkle oynuyorsunuızda bu kadar gol atıyonuz ortasaham super olmasına ragmen lıg en fazla gol atan oyuncu max23 gol atıyor
Cesc Augustine (FC Brussels) ile 15 veya 16'ydı sanırım. Ama bu sezon 2-3 gol geçebilir Augustine geçen sezonki sayıyı.. Orjinal Mesajı Yazan: BesTcArsi Batuhan Karadeniz..140 Gol bi sezonda..:D Fazla atmışsın İbo:p
beko ben porcellis i almıştım fenerbahçe ye . 27 maçta 35 gol atmıştı . herkese tavsiye ederim mükemmel bir oyuncu. özellikle hava toplarında çok iyi
ibo1903 Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Augustine (FC Brussels) ile 15 veya 16'ydı sanırım. Ama bu sezon 2-3 gol geçebilir Augustine geçen sezonki sayıyı.. Orjinal Mesajı Yazan: BesTcArsi Batuhan Karadeniz..140 Gol bi sezonda..:D Fazla atmışsın İbo:p sadece lig deil ama bunun içinde avrupa kupası turkiye kupası da var. adam bazen 5-6 gol atıodu bi maçta
Cesc Keşke ortamı boş bulup bol bol atılmasa.. ss ile daha inandırıcı ollur ama hiçbir zmnda 70-80 gol (ss bile olsa) hilesiz atılamaz. Bide daha bunun sakatlığı var..
Solid Snake Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Keşke ortamı boş bulup bol bol atılmasa.. ss ile daha inandırıcı ollur ama hiçbir zmnda 70-80 gol (ss bile olsa) hilesiz atılamaz. Bide daha bunun sakatlığı var.. Abi öle deme belki atılabilir benim pato şimdilik 35 maçta 51 gol attı sezon sonu bakalım kaç olcak :D