Orjinal Mesajı Yazan: dhn
ya valla ilk önce söylemek isterim ki, oyuncu hızlarını iyi yapamıolar(hiçbir pes te). TSL de de hızlı koşan adam var, Bundesligada da , La liga da da . ama adam iyi ise diğerlerine göre, hep o hızlı oluo. gerçek güçleri pek göremiorum.. özellikle bu yazdığım acceleration du galiba, top speed falan. bunu bi kere güzelleştirsin konami ondan sonra gelsin, rekabet olmuo doğru düzgün. en yavaş ünlü bir futbolcu bile gerçek hayatta hızlı olan bir kalitesiz futbolcudan hızlı oluor, fm ye göre yapsalar hızları daha güzel olur...neyse, pes 6 yı fazla oynamamdım ,zaman olmuyor. ama şut ibresi az ilerlese bile çok yüksekten gidior top. kaleciyle karşıya ya da penaltı noktasının oralarda biz Q+D yapmasak bile aşırtma atması oyunu batırıor( bütün peslerde), bence biz istemeden aşırtma atmasa çok daha güzel olur, çünkü kaleci kalesinde oluyor. çok kolay top kazanılıyor ve çok da kolay kaybediliyor. kalecilerin çok akrobatik hareketlerini gördüm. hakemler bayağ bi hoşgörülü olmuşlar ama patlayabiliyorlar, hemen sarı kart faul olunca da . 3 maç üst üste daha 5. dk olmadan hücum oyuncumla faul yapınca sarı kart verioyor ki pes 5 te de aynı şeyler olunca kart vermiordu. grafikler değişmiyor, biraz daha yumuşak yapabilirler oyuncu derilerini, pipet gibi kolları var, hepsi bakalitten yapılmış gibi. omuz omuza, forma çekme(yani oyunda çekmio ama kolunu falan uzatıyor), engelleme falan pek olmadı bu oyunda bu yüzden kötü. sesleri de pek beğenmedim, pes in diğer oyunlarında da beğenmedim gerçi, olmadık sesler çıkabilior. ev sahibi deplasman aynı gibi.bi etki göremiyor insan. beğendiğim yönleri ise : paslar biraz daha iyileşmiş sanki, gelişine pas atınca veya koşu yoluna pas atınca daha gerçekçi gidiyor, öncekiler gibi cinslik olmuyor yani . bir de faul düşüşleri güzel olmuş... :D oyun fena değil ama, iyi de değil :D:D:D
:D kendiliğinden aşırtma mı yapıyor:D valla öldüm ha, yani eğer şuta bastıktan sonra da hızlı koşma tuşuna basarsan az aşırttırma yapar ki sen öyle yapıyorsun, kardeşim de öyle yapıyprdu alışıtı oynaya oynaya, sen biraz oyna sonra tekrar yazarsın yorumları
oyun PES için yapılmış en iyi seridir bu arada ve oyunu çok sık oynayan biri olarak gerçekçilik üst düzeyde ki bir maç gollü geçebilir ve özellikle yenilirseniz daha da zevkli oluyor oyun, ben ilk maçlarımı 3-1, 1-0 kazandım sonra palermoya 5-2 yenildim ve oyun işte böyle olur dedim
şutlara gelirse eğer vurmayı bilmezseniz dağlara taşlara gider tabii, yani arkadaşımla oynuyorum hayatımda uzaktan bu kadar gol yemedim, tabii rooney farkı, adam oturtsun yeter, bir de adriano var, ayrıca oyuncu özellikleri oyuna bizaat yansıtılıyor bu çok bell,i, Hakanın vurduğu kafaların çoğu gol olurken, necati genellikle kaçırıyor ve hakanla top süremezken necati ile tottenhemın sağ kanadı lennon ile uçak gibi gidebiliyorsunuz,
bu arada konuyu açan arkadaş fifayı karıştırmayın demiş, ama yine dayanamayanlar olmuş, unutun PES forumunda fifayı, ayrıca bir PES fanatiğim diyen birinin yerin dibinden gelişme yaparak sadece orta hale gelen ve üst düzeydeki PESe yaklaşamayan bir Fifayı tercih etmesini, sadece gelişmenin göz boyamasıu olarak görüyorum, PES zaten iyiydi PS2 için daha fazla gelişemez zaten, Fİfa batmış durumdaydı orta hallere geldi ve gözleri boyadı ve sayenizde ben de Fifayı soktum konuya
son olarak we10 ile PES6 arasındaki farkı göremeyen adam gerçekten Fifa oynasın