ya valla ilk önce söylemek isterim ki, oyuncu hızlarını iyi yapamıolar(hiçbir pes te). TSL de de hızlı koşan adam var, Bundesligada da , La liga da da . ama adam iyi ise diğerlerine göre, hep o hızlı oluo. gerçek güçleri pek göremiorum.. özellikle bu yazdığım acceleration du galiba, top speed falan. bunu bi kere güzelleştirsin konami ondan sonra gelsin, rekabet olmuo doğru düzgün. en yavaş ünlü bir futbolcu bile gerçek hayatta hızlı olan bir kalitesiz futbolcudan hızlı oluor, fm ye göre yapsalar hızları daha güzel olur...neyse, pes 6 yı fazla oynamamdım ,zaman olmuyor. ama şut ibresi az ilerlese bile çok yüksekten gidior top. kaleciyle karşıya ya da penaltı noktasının oralarda biz Q+D yapmasak bile aşırtma atması oyunu batırıor( bütün peslerde), bence biz istemeden aşırtma atmasa çok daha güzel olur, çünkü kaleci kalesinde oluyor. çok kolay top kazanılıyor ve çok da kolay kaybediliyor. kalecilerin çok akrobatik hareketlerini gördüm. hakemler bayağ bi hoşgörülü olmuşlar ama patlayabiliyorlar, hemen sarı kart faul olunca da . 3 maç üst üste daha 5. dk olmadan hücum oyuncumla faul yapınca sarı kart verioyor ki pes 5 te de aynı şeyler olunca kart vermiordu. grafikler değişmiyor, biraz daha yumuşak yapabilirler oyuncu derilerini, pipet gibi kolları var, hepsi bakalitten yapılmış gibi. omuz omuza, forma çekme(yani oyunda çekmio ama kolunu falan uzatıyor), engelleme falan pek olmadı bu oyunda bu yüzden kötü. sesleri de pek beğenmedim, pes in diğer oyunlarında da beğenmedim gerçi, olmadık sesler çıkabilior. ev sahibi deplasman aynı gibi.bi etki göremiyor insan. beğendiğim yönleri ise : paslar biraz daha iyileşmiş sanki, gelişine pas atınca veya koşu yoluna pas atınca daha gerçekçi gidiyor, öncekiler gibi cinslik olmuyor yani . bir de faul düşüşleri güzel olmuş... :D oyun fena değil ama, iyi de değil :D:D:D