oyun çok iyi ufak bir ayrıntı bir oyuncuki adı adriano bu kadar abartılmaz, bu kadar güçlü yapılmaz..
hakemler düzelmmiş, kaleciler daha gerçekçi, mücadeleye daha yönelik..
sağa sola 40 50 metrelik yardırmalar deparlar biraz daha zor...
ama taraftarlar yine hikayeden olmuş.