Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan_hasan
arkadaşlar bendede 5500 war geforce fakat bazı 3d stadlarda kasıyo neden anlamadım birde ekran kartı alıcam ne önerirsiniz şöle pes 2009 falan high da oynayabileceğim
GeForce 8800GTX 768MB GDDR III PCI-E x16 SLI
Bence En iyisi bu fakat tuzlu olur
SAPPHIRE ATI RADEON X1600 PRO 512MB DDR2 PCI-E EKRAN KARTI
Sana en uygun ve oynamak istediğin oyunları çok rahat açıcak
Ama yok ben daha uygun istiyorum diyosan
Radeon 9550 Secondry
Buda işini görür Herhalde
Bu arada
İşletim Sistemi : Windows 2000 / XP uyumlu dur