T_S_C_BuRSa Benimki Fx 5500 + 1 gb Ram Ama Kasma Oluyor .:S Low da oynuyrum ama Bazen Atıyo Güncelleştirdim Kartıda amaSorun Hala Var :S Varmıdır Bunun Bi Çözümü
emo20_18 benimde fx5500 256 mb +1gb ram var. ben medum hıgh de rahat oynuyomm.. ekran kartının sürümünü yükselt ondan sonra elle overlock yap.. yapamazsan program kullan..rahat oynarsın.. pes2008 de lowda oynuyorumm..