Mad_Dragon Arkadaşlar ben yaşadığım yer dolayısıyla pes 6 yı henüz alamadım. Benim ekran kartım NVIDIA GeForce FX 5500. NVIDIA larda PES 6 nın sorunlu olduğunu duydum. Acaba FX 5500 de de böyle bir sorun varmı? Yardım ederseniz sevinirim.:o
brky15 Wallahi benim kartımda G-Force Fx5500 256 MB,Pes 6 da en ufak bir kasma ve sorunla karşılaşmadım.
ercans benim kartda 5500 bi sorun yok kasmada yok 800*600 de oynarsın ayarları en üst yaptım çok az kasma vardı
bluemagic1903 **aynı ekran kartı bende de war ama fx 5500 85hrtz1024x768antialising'ide 8x'e getirirsenis çok tatlı bi şekilde oynayabilirsinis ayrıca ekran kartınızın içinden kalite yerine performance'ı seçin biraz daha serilik elde edebilirsinis ;)!!!!**
Lizarazu selam,makinem celeron 2.6 işlemci 512 ram ve g-force fx 5500,1024 medium cok rahat oynuyorum hic kasmıyor,full yapınca biraz kasma oluyor pes 6 super arada:)
SeRsErI_LaZ ya abiler nasıl oluyor ya geforce 6200 kullanıyorum medıum 800x600 de bıle kasıyor fx5500 daha üstün bır kartmı
Mad_Dragon KUSURA BAKMA GÖZÜMDEN KAÇMIŞ.O ZAMAN EKRAN KARTI AYARLARINDAN YAPACAKSIN.PERFORMANS&KALİTE AYARLARINA GİR DİKEY EŞ ZAMANLAMAYI AÇIK KONUMUNA GETİR.BEN PES 5 İ ÖYLE HALLETMİŞTİM.
FaTaL_BH Bendede fx5500 256mb var 1440*990 da wide olarak oynuyorum monitörüm samsung 940bw oynarken ekranda çizgiler gibi bişiler cıkıo nasıl halledicem?
SeRsErI_LaZ kardes bak sıstem MoNİToR:17" LcD Lg ram:512 mb ram ekran kartı:geforce 6200 ıslemcı:p4 3,0 bu sıstemde lowda bıle tam performan oynayamıyorum sorun nerde
wolfenstein serseri kardes anakartın ekran kartını desteklemiyor olabilir. bu yuzden ekran kartından verim alamazsın. anakartının agp yolu 4x ekran kartı 8x istiyo olabilir. yada donanım çakışması vardır pc'nde. yoksa kasması imkansız. pes serilerinde çözünürlüğün önemi yoktur. sorununu bide ekran kartı driverini silip tekrar kurarak dene. kolay gelsin...
neunchu 6200 tabi ki 5500den çok daha iyi bi kart. www.nvidia.com dan ekran kartı driverlarını yenile. benim ekran kartı asus a9550ge overclocklu ama anakarttan dolayı agpyi 2x olarak kullanıyorum hiç kasma yok
bluemagic1903 Orjinal Mesajı Yazan: SeRsErI_LaZ ya abiler nasıl oluyor ya geforce 6200 kullanıyorum medıum 800x600 de bıle kasıyor fx5500 daha üstün bır kartmı şöyle oluyor bilgisayar'ının özelliklerine bağlı o birazda ;) mesela bende 5500 war P4 2.4 Ghz 768 Ram war oyunda en ufak bi proplem yok ayrıca nfs carbon'uda maximumda oynayabiliyorum bişiyede değinmeden geçemicem bu ge-force fx5500 256 mb'lık ekran kartını tavsiye etmiyorum sırf 256 adı hiç bi özelliği yok ;) aklınısda bulunsun....Ciddi bi 256'lık ekran kartı 300-500 YTL arası değişio ;)bu ekran kartı 80-120 arası bişi
wolfenstein orjinalde fx 5500 diye bir kart yok zaten. pazar malı tamamen. evet ii bir kart deil ama isimizi goruyo. 300-500 milyon veripte kart alamayanlar için...