Orjinal Mesajı Yazan: gencguruluk
Strojen, bu hafta sonu o iki golü de upload edeceğim kardeşim.İnan bana hiç gol yayınlamak falan aklıma gelmezdi.Amacım PES6 yı daha sempatik kılabilmek ve böyle gollerin atılabildiğini göstermek.Yarın öbür gün yayınlayacağım fakat bu topicimde yayınlayacağım için umarım yöneticiler bir şey demez:)
ben de ik güzel gol kaydettim, birini rakibe bacak attıktan sonra atmıştım, yöneticiler bişey demez sanırım, çünkü daha önce çok yayınlandı, ayrıca ver-kaç için daha etkili bir yöntem var, aslında etkili değil ama kolay, pas atınca R2ye basarsanız da ver kaç olur ve adam pası atar atmaz değil siz ne zaman basarsanız o zaman koşmaya başlar, ofsyata düşmeyi engeller çoğu zaman, ama çok geç basmamak gerek
bir de Pesin en büyük sorunu kanatlar, ver-kaç yapmadıkça koşu yapmıyorlar genelde, top forvette kanattaki adam koşsa gol atacak öyle duruyor, ha bir de strategy Plan B nasıl kullanılır diye sormuştum, biliyor musun onu?