Orjinal Mesajı Yazan: R2.ZephyR
Gencguruluk ben L1'in top sürme esnasında bize bir katkı sağladığını pek düşünmüyorum.Aslında ben bu topic'deki yazıyı ilk defa okuduğumda PES5'ten farklı olan bu madde ilgimi çekmişti,o yüzden ilk denediğim hareketlerden biri olmuştu L1 ile adam eksiltme.Lakin bir çok denememe rağmen bir fark göremedim ne yazık ki. :(
Zaten ben de emin değilim kardeşim. Belki de yön tuşlarından başka bir tuşa basmadan koşturmamızdan farksızdır.Fakat L1 e basılı tutarken amacım top sürmek değil. Peşimden koşan rakip savunmayı ekarte etmek ya da orta sahadan bir kaç çalımla önümü boşaltmak. Özellikle yanından koşan rakibi bu şekilde geçmeyi dene istersen. Yani karşı karşıya kaldığın rakiple değil de enlemesine adam geçerken bu kombineyi dene daha çok. Kanattan bindirmeyi yaptıktan sonra top sürersin, önün boşalmıştır ama paralelinde bir rakip defans takip eder hani, işte dediğim kombine burada devreye giriyor. Yani top sürmek değil de topu sürdükten sonraki aşama. Eğer muaffak olursan bize de bildir :) Dediğim gibi emin değilim gerçekten L1 işe yaradığına, belki de psikolojiktir :)