arkadaşlar orjinal oyunum var ve online pes6 oynuyorum..
Fakat baglantım inanılmaz yavaş..Bazen cok guzel oluyor fakat oyunun içinci yarısında herşey birden bire değişiyor, ya oyun slowmotion a geciyor yada kesik kesik goruntu olşuyor.. sanki cok eski bir makinayla oyun oynuyomuş gibi oluyorum..
baglantı için herhangi bir ayar var mı?
Guvenlik duvarlarında pes6.exe için engellemeyi kaldırdım..
Firewall engellemesi yok.. Fakat neden bu kadar yavaş oyun bi turlu anlamadım..
Yada eger yavaşsa hep yavaş olsun.. 5 macta 1 tane mac cok guzel oynanıyor ama 4 tanesi kabus gibi..
Bole bi sorun yaşayan var mı peki?..
Yada bu işin bi çözümü var mı? yoksa bole idare mi edicez.. fakat idare edilcek gibi değil..
ilk yarı herifi 2-0 yeniyorum, ikinci yarı baglantı felaket oluyor herif bana 5 tane cakıyor.. kafayı sıyırıyorum.. demekki onda baglantı o sırada guzel ..
Bu arada bağlantım 1024 kpbs.
Dinamik IP kullanıyorum.. Router im yok..
Modem im USB ..