alex_sercan ve utku_hagi = bu dosya için link paylaşımı yasak..
revolver26 = ekran kartı driverını guncelle olmadı değiştir büyük ihtimal ekran kartın mx 440
Orjinal Mesajı Yazan: zagzirus
oyunu kurdum acılmıyor.pes.exe ye tıklıyorum hiç bir hata vermiyor acılmıyor da.sildim yeniden yükledim yine acılmadı.alt+ctrl+delete yapınca işlemler kısmında pes.exe görünüyor.acılmıyor yaw.kafayı yiycem
sağ tıklayıp farklı çalıştır de ve bir tik işareti olan kısım vaar onun tikini kaldır..
cs de aynı sorunu yaşadım bunu yaparak çözdüm..