Orjinal Mesajı Yazan: apostle
Orjinal Mesajı Yazan: Strojen
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: apostle
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: blackman
arkadaşlar lütfen bana yardımcı olun kafayı yiyicem artık..
oyunda donukluk oluyor ve donunca bir daha devam edmiyor bilgisayarı kapatmak zorunda kalıyorum...
lütfen yardım edin..
şimdiden teşekkürler..
simdi bu sorunun cozumunu bilen yok mu koca forumda?bi kac kisi de tribe girmis 5 ytle ye oyun alanlar gelmesin diye?ulan herkes oyle alıyordu oyunu.hayatında bi kere orjinal oyun almıs artislik yapıyor densiz.terbiyesiz adam
abi sen takma onu, var öyle adamlar, yani herkes orjinal oyun alabilse zaten oyunda TSL olurdu, herkes zengin sanki,
sorunun içinse mutlaka sistemin ile ilgilidir, PC özelliklerini yazarsan daha yardımcı olurum
abi saol takmıyorum fazla :))neyse bende p4 1.72,512 mb ram atı radeon 9600 ekran kartı var.bu sistemde calışmaz mı? 3d anlyze ile calıştırmayı denedim yine olmadı,yanıt vermiyor
valla aslında çalışması lazım, grafik ayarlarını düşürerek denedin mi, ve oyun hiç mi açılmıyor, yoksa maçta takılarak oynuyor, sonra tamamen mi donuyor
minimum sistem: Pentium III 800 Mhz ve üzeri, 256 MB RAM, Geforce 3 ve üzeri ekran kartı, 1.5 GB HDD Alanı