Orjinal Mesajı Yazan: skyrnnr87
pes 6 yı bn çok güzel bi şekilde oynuyodum sora bişi oldu her maçın 2. yarısına geçmeden siyah ekran çıkıyo bu online olsun normal exhibition olsn her maçta böle durup dururken böle oldu
hatta bide sesler geç geliyo oyunumda onuda söliim bi yardımcı olurmusunuz
Bu sıkıntı bende de var. Oyunu ilk kurduğumda çok güzel oynayabiliyordum. Şimdi 2. yarı başlarında veya oyun sonlarında iyah ekran ve oyun takılıyor.
Her türlü settings ayarı ve varyasyonu denedim. Olmadı.
Benim ekran kartı ATI X1650 pro AGP. Bir arkadaşın ATI kartlarda problem olduğuna dair yazısını okudum. Çözüm olduğunu söylediği patch'i yükledim. Para etmedi. yine takılıyor.
Windows format attım. PES'i tekrar yükledim yok yine olmadı.
Bilen bir arkadaştan ciddi teknik yardım rica ediyorum. Artık oyun oynamak değil burdaki problem, artık şahsi olmaya başladı. Makina resmen kıllık yapıyo gibi geliyo.
Diğer oyunlarda hiç problem yok bu arada.
Sistem :
AMD 2800+
ATI X1650 pro AGP 256 mb
1 gb ram kingston