Abi ben bir süredir oynuyorum ama(1.5 yıl) şimdi kendini hiç bir tuşa basmadan kataıyort maçç açıyorum 1 maö sonra yada içinde hata verip çıkıyor özellikeri rahatlıkla kaldırıyor(2gb rem 512 ekran 2.4 ghz işlemci pentium 4) ama ginede hata verip maçtan atıyor birde setting.exe yi ayarlıyamıyorum ne yaoarsam yapim hem aynısı oluyor,hatta maçı kaldırdım tekrar yükledim
ne yapmama lazım şimdiden teşekkürler:)