Yamasız oynamak durumundasın arkadaşım.kitserver ile eklediysen formaları kitserver ı uninstall et.
importlama yaptıysan data dosyalarına yamasız e_text ve 0_text dosyalarını dat klasörüne kopyalayarak eski haline getir.Bunları yapmazsan oyunu kaldırıp yeniden yüklemeni tavsiye ederim.